Garanția se acordă conform prevederilor legale: OG21/1992; HG449/2003; HG457/2003; HG1514/2003.
În cazul defectelor apărute în timpul duratei termenului de garanție, produsul va fi depanat sau înlocuit de către noi. Vă rugăm să-l expediați prin intermediul unui curier cu confirmare de livrare, la adresa specificată pe site (click aici). Expedierea se face pe cheltuiala clientului, returnarea produsului reparat/înlocuit cade în sarcina vânzătorului.
MODALITATEA DE ASIGURARE A GARANȚIEI:
Garanția presupune acționarea în conformitate cu instrucțiunile de folosire prezentate și manevrarea corectă a produsului .
În cazul termenului de garanție VHCI Business Development SRL suportă toate cheltuielile pentru repararea sau înlocuirea produsului defect, remedierea sau înlocuirea produsului cu unul similar sau unul cu o valoare egală, dacă se constată că defecțiunea se datorează unor vicii de fabricație sau de material.
Produsele defecte trebuie să fie însoțite de dovada scrisă a cumpărării in original (factura, chitanță, bon fiscal) și de o descriere a problemei observate.
Termenul de garanție se prelungește cu timpul scurs de la data înregistrării reclamației până la data efectuării reparației.
GARANȚIA DEVINE NULĂ ÎN URMĂTOARELE SITUAȚII:
- Necompletarea certificatului de garanție (vă rugăm să solicitați completarea acestuia de catre vânzător)
- Lipsa bonului de vânzare cu data și ștampila unității care a vândut produsul.
- Produsele sunt deteriorate din cauza unei exploatări necorespunzătoare, abuzive, sau întreținerii improprii.
- Dacă un produs este folosit în alte scopuri decât cel pentru care a fost proiectat și este adus la reparat în garanție se va examina starea lui, vom identifica motivul defectării și vă vom raspunde.
- Dacă s-au executat intervenții asupra produsului de către o persoană neautorizată.
- Produsul prezintă daune provocate de intemperii, incendii, cutremure, tensiuni electrice accidentale.
- Garanția nu se acordă produsului deteriorat în urma unei lovituri.
- Dacă se demonstrează că problema apărută nu se datorează unor defecte de fabricație sau de material vă vom informa asupra costurilor reparației.
- Plata pentru reparație în acest caz se efectuează în avans.
- Clientul va suporta costurile oricărei solicitări nefondate.